filmtips a la Bollywood

Hej gott folk!
Tänkte ha lite filmtips här och nu. Jag vet att filmer kanske inte passar in på en parteyblogg, men jo det handlar ju om Indiens filmcentrum- Bollywood!!

Så här har ni tre filmer ni bör se innan ni dör (nån mer B:ig än nån annan):




Night at the Roxbury. Grym film. Dock så var det nog denna jag syftade på när jag nämde b:ig. Nä men den är riktig disco och man får bara lust att headbanga på huvudet a la Steve o Doug. SE DEN!!



Baksmällan. Humor på hög nivå gott folk. Och ni som sett och gillat ettan, ni missar la inte att det kommer en tvåa på bio snart??



Rosa Pantern. Vet inte hur många som bara "ehe?" när jag sagt att denna är min favoritfilm. Menmen, kan inte hjälpa det, men tycker den är, till humorn sett, en genialisk film!!!

Okej, av dessa filmer var nog ingen gjord i Bollywood, eller? Men Hollywood iallfall. Klart slut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0